
Nowe procedury sanitarno-epidemiologiczne
Bezpieczeństwo naszych Klientów jest dla nas najważniejsze

Covid-19 w dość krótkim czasie zmienił podejście do życia, codziennych nawyków i spowodował, że społeczeństwo szybko przystosowuje się do funkcjonowania w czasach pandemii.
Przestrzeganie zaleceń sanitarno-epidemiologicznych pozwala w dalszym ciągu bez przeszkód cieszyć się z wizyt w salonach kosmetycznych oraz zminimalizować zagrożenia.
Jako zespół Salonu Sopot, cieszymy się, że nie rezygnujecie z wizyt w Salonie, dlatego w trosce o Wasze bezpieczeństwo dołożyliśmy wszelkich starań, aby każda sekunda spędzona u nas przebiegała w bezpiecznej i przyjemnej atmosferze.
Salon Sopot od początku istnienia zagrożenia epidemiologicznego przestrzega reżimu sanitarnego i szybko wdrożył wszystkie zalecenia głównego inspektoratu sanitarnego.
W walce z Covid-19 istotne jest stosowne oszacowanie ryzyka oraz sumienne przestrzeganie wytycznych w zakresie ochrony zdrowia naszych klientów.
8 naszych dodatkowych zasad
które czynią Salon Sopot miejscem bezpiecznym

-
1. Mierzymy temperaturę pracownikom i klientom.
Przed rozpoczęciem zabiegu pracownicy salonu będą mierzyć klientowi temperaturę. Ma to na celu zapewnienie bezpieczeństwa zarówno jemu jak i pracownikom salonu. Dzięki temu redukujemy ryzyko zachorowania lub wylądowania na kwarantannie.
-
2. Każdy klient wypełnia ankietę, która kwalifikuje go do odbycia usługi w salonie.
Wdrożyliśmy kwestionariusz z objawami chorobowymi, który należy wypełnić w pierwszej kolejności po pojawieniu się w salonie.
-
3. Używamy jednorazowych naczyń i sztućców.
W trosce o absolutne uniknięcie wszelkiego kontaktu z wirusem, obsługa salonu używa wyłącznie jednorazowych naczyń oraz sztućców.
-
4. Dostosowaliśmy grafik pracowników w celu redukcji ilości personelu w Salonie.
Zachowujemy odstępy czasowe pomiędzy usługami, aby ograniczyć spotkania klientów w tym samym czasie. Zwracamy też szczególną uwagę na bezpieczne odstępy między stanowiskami. Stanowisko na którym przebywał klient jest też każdorazowo dokładnie dezynfekowane.
-
5. Wprowadziliśmy możliwość płacenia poprzez BLIK, szybki przelew, lub przedpłatą.
Wszelkie transakcje bezgotówkowe to dodatkowa troska o bezpieczeństwo. Zalecamy do skorzystania z tej opcji.
-
6. Ograniczyliśmy liczbę gazetek w salonie.
Ponieważ poczekalnie zostały wyłączone z ruchu klientów to zaprosimy Państwa od razu do gabinetu. Wszelka prasa została usunięta z Salonu ze względów higienicznych. Zrezygnowaliśmy również z serwowania napojów - możemy jedynie zaproponować wodę, którą podamy w kubku jednorazowym.
-
7. Personel nie przychodzi do pracy, gdy czuję się osłabiony.
Każda informacja o stanie zdrowia zarówno klientów jak i pracowników jest dla nas bardzo ważna. Jeżeli personel zgłasza gorsze samopoczucie - dla bezpieczeństwa zostaje w domu.
-
8. Zadbajmy o wspólne bezpieczeństwo. Jeżeli masz gorsze samopoczucie, zostań w domu.
Pamiętajmy, że zdrowie jest najważniejsze! Jeżeli nie czujesz się najlepiej, zadzwoń i powiedz nam o tym - wspólnie znajdziemy dogodny termin następnej wizyty.
Masz pytania w związku z bezpieczeństwem Twojej wizyty?
Zadzwoń do nas: 58 554 15 05
Lub napisz: [email protected]