Procedury sanitarno-epidemiologiczne covid19

Nowe procedury sanitarno-epidemiologiczne

Bezpieczeństwo naszych Klientów jest dla nas najważniejsze

Covid-19 w dość krótkim czasie zmienił podejście do życia, codziennych nawyków i spowodował, że społeczeństwo szybko przystosowuje się do funkcjonowania w czasach pandemii.

Przestrzeganie zaleceń sanitarno-epidemiologicznych pozwala w dalszym ciągu bez przeszkód cieszyć się z wizyt w salonach kosmetycznych oraz zminimalizować zagrożenia.

Jako zespół Salonu Sopot, cieszymy się, że nie rezygnujecie z wizyt w Salonie, dlatego w trosce o Wasze bezpieczeństwo dołożyliśmy wszelkich starań, aby każda sekunda spędzona u nas przebiegała w bezpiecznej i przyjemnej atmosferze.

Salon Sopot od początku istnienia zagrożenia epidemiologicznego przestrzega reżimu sanitarnego i szybko wdrożył wszystkie zalecenia Głównego Inspektoratu Sanitarnego.

W walce z Covid-19 istotne jest stosowne oszacowanie ryzyka oraz sumienne przestrzeganie wytycznych w zakresie ochrony zdrowia naszych klientów.

8 naszych dodatkowych zasad

które czynią Salon Sopot miejscem bezpiecznym

  1. 1. Mierzymy temperaturę pracownikom i klientom.

    Przed rozpoczęciem zabiegu pracownicy Salonu będą mierzyć klientowi temperaturę. Ma to na celu zapewnienie bezpieczeństwa zarówno jemu jak i pracownikom salonu. Dzięki temu redukujemy ryzyko zachorowania lub przebywania na kwarantannie.

  2. 2. Każdy klient wypełnia ankietę, która kwalifikuje go do odbycia usługi w Salonie.

    Wdrożyliśmy kwestionariusz z objawami chorobowymi, który należy wypełnić w pierwszej kolejności po pojawieniu się w salonie.

  3. 3. Używamy jednorazowych naczyń i sztućców.

    W trosce o absolutne uniknięcie wszelkiego kontaktu z wirusem, obsługa Salonu używa wyłącznie jednorazowych naczyń oraz sztućców.

  4. 4. Dostosowaliśmy grafik pracowników w celu redukcji ilości personelu w Salonie.

    Zachowujemy odstępy czasowe pomiędzy usługami, aby ograniczyć spotkania klientów w tym samym czasie. Zwracamy też szczególną uwagę na bezpieczne odstępy między stanowiskami. Stanowisko na którym przebywał klient jest też każdorazowo dokładnie dezynfekowane.

  5. 5. Wprowadziliśmy możliwość płacenia poprzez BLIK, szybki przelew, lub przedpłatą.

    Wszelkie transakcje bezgotówkowe to dodatkowa troska o bezpieczeństwo. Zalecamy do skorzystania z tej opcji.

  6. 6. Ograniczyliśmy liczbę gazet w Salonie.

    Ponieważ poczekalnie zostały wyłączone z ruchu klientów to zaprosimy Państwa od razu do gabinetu. Wszelka prasa została usunięta z Salonu ze względów higienicznych. Zrezygnowaliśmy również z serwowania napojów - możemy jedynie zaproponować wodę, którą podamy w kubku jednorazowym.

  7. 7. Personel nie przychodzi do pracy, gdy czuję się osłabiony.

    Każda informacja o stanie zdrowia zarówno klientów jak i pracowników jest dla nas bardzo ważna. Jeżeli personel zgłasza gorsze samopoczucie - dla bezpieczeństwa zostaje w domu.

  8. 8. Zadbajmy o wspólne bezpieczeństwo. Jeżeli masz gorsze samopoczucie, zostań w domu.

    Pamiętajmy, że zdrowie jest najważniejsze! Jeżeli nie czujesz się najlepiej, zadzwoń i powiedz nam o tym - wspólnie znajdziemy dogodny termin następnej wizyty.

Masz pytania w związku z bezpieczeństwem Twojej wizyty?

Zadzwoń do nas: 58 554 15 05

Lub napisz: recepcja@salonsopot.pl

Czekamy na Ciebie.

Rezerwując wizytę internetowo, oszczędzasz czas.

Umów wizytę Rezerwacje obsługuje serwis moment.pl